وب نبض خونه منوب نبض خونه من، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

نبض خونه آشـــــــپزخونه ؛ من و دختــــــــــــــرم

یادگاری از دستپخت هایم برای یگانه دختر نازم

توپک پنیری

1400/2/8 16:13
218 بازدید
اشتراک گذاری

✨توپک پنیری✨ 

مواد اصلی :

چند عدد سیب زمینی🥔

پنیر پیتزا🍕

آرد سوخاری

تخم مرغ🥚

فلفل، نمک و آویشن 🧂🌶️

مواد متغیر:

من از فلفل دلمه، قارچ، کالباس استفاده کردم.🍄

می تونید از سویا و گوشت چرخ کرده استفاده کنید. یا مرغ ریش ریش شده. یا کلا مواد گیاهی داخلش قرار دهید(هویج،سبزی تازه، فلفل و قارچ). حتی فقط پنیر پیتزا هم خوشمزه است.

.

.

.

مراحل:

١_سیب زمینی پخته که خنک شده رو رنده میکنیم و کمی نمک وفلفل میزنیم و اگه خیلی چسبنده بود با دست چرب ورز میدیم. اگه خیلی چسبنده بود و حالت نگرفت یکم بهش آرد میزنیم(من آویشن هم زدم). 

٢_حالا میریم سراغ مواد داخلش‌‌:(اگر از سویا و گوشت استفاده می کنید: سویا رو سرخ میکنیم و پیاز رو میریزیم و تفت میدیم. ادویه ها رو میریزیم عطر آویشن بی نظیره. فلفل دلمه ای و قارچ میریزیم و خوب تفت میدیم. نکته ش اینجاس که نباید موادمون چرب باشه روغنم اگه داشت روغنش رو میگیریم.)

ولی من چون سویا استفاده نکردم، قارچ رو بلانچ کردم،ریز خورد کردم، فلفل دلمه را هم ریز خرد کردم و همچنین کالباس را.

٣_از سیب زمینی ها اندازه گردو برمیداریم و وسطش رو از مواد میزاریم و با کمی پنیر پیتزا پرمیکنیم و تو تخم مرغ که خوب با نمک هم زدیم میغلتونیم و بعد توی آرد سوخاری میغلتونیم و سرخ میکنیم.

۴_ظرف گود انتخاب کنید تا روغن کمتر استفاده کنید و توپک ها رو وقتی انداختیم تو روغن داغ چند بار بغلتونید تا خوب پنیر وسطش آب بشه.

پسندها (6)

نظرات (3)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 اردیبهشت 00 17:19
عالی بود ممنون🌹
مامان گل های بهشتی
پاسخ
فدات زهرا جان ،خاله شدنت هم مبارک😍😍😘😘
آبجی مهناآبجی مهنا
8 اردیبهشت 00 19:46
وبلاگتون خیلی جالبه 😍
من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید 😘
مامان گل های بهشتی
پاسخ
ممنونم بانو چشم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
9 اردیبهشت 00 0:42
عالیه دستت درد نکنه 
در ضمن دنبالتان کردم خوشحال میشم دنبالم کنید 🙏🙏🙏🙏❤️😍🌹
مامان گل های بهشتی
پاسخ
زنده باشید چشم