وب نبض خونه منوب نبض خونه من، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

نبض خونه آشـــــــپزخونه ؛ من و دختــــــــــــــرم

یادگاری از دستپخت هایم برای یگانه دختر نازم

پلو قالبی

1394/2/17 13:36
704 بازدید
اشتراک گذاری

          نام: DSC_0223.JPG نمایش: 103 اندازه: 86.4 کیلو بایت

با رنگ سبز رنگ خوراکی، زرشک و زعفرون که تو قالب ریختم 
من چند بار برنج قالبی درست کردم تا دستم اومده ابتدا قالبو اب میچرخونم خالی میکنم میذارم چند دقیقه ای فریزر سپس برنج داغ رو تو قالب میریزم چند دقیقه تو قالب بمونه سپس برمیگردونم اینجوری به برنج شوک وارد میشه و بهم میچسبن
من قبلا قالب رو چرب میکردم برنج داغو میریختم وقتی برمیگردوندم یه گوشه هایی از برنجم شکلشو از دست میداد ولی الان اصلا چرب نمیکنمفقط قالب حسابی سرد باشه و برنج هم داغ...

            نام: DSC_0218.JPG نمایش: 100 اندازه: 75.8 کیلو بایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)