وب نبض خونه منوب نبض خونه من، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

نبض خونه آشـــــــپزخونه ؛ من و دختــــــــــــــرم

یادگاری از دستپخت هایم برای یگانه دختر نازم

دسر طالبی

1396/9/18 11:58
200 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

3 پیمانه طالبی پوره شده+1 پیمانه شکر البته اگه طالبی شیرین بود یا خامه شیرین شده و فرم گرفته استفاده کردید مقدار شکر را کم کنید ابسته خامه صبحانه یا 200 میلی خامه فرم گرفته 
1/5 تا 2 قاشق سوپخوری ژلاتین را روی نصف پیمانه اب سرد بپاشید وقتی ژله ای شد روی بخا اب قرار دهید تا شفاف شود 
طالبی را در مخلوط کن پوره کنید شکر را افزوده مخلوط کنید سپس مقداری طالبی زا باخامه میکس کنید سپس به بقیه پوره طالبی یافزایید
ژلاتین سرد شده را به همراه 1/5 قاشق چایخوری وانیل افزوده هم بزنید و در قالب بریزید این دسر باید 7 ساعت در قالب بماند تا شکل قالب را به خود بگیرد از تجربیات خودم اینکه از خامه فرم گرفته شده و 2 ق ژلاتین استفاده کنید تا به خوبی فرم قالب را بگیرد دقت کنید برای من پخش شده
اگر خامه فرم گرفته نداشتید د ر ظرف بریزید نه قالب
نوش جان 
در عکس دومی زیرش ژله طالبیه روش کرم طالب من دوبار تو قالب درست کردم ژله و کرم از هم جدا میشد ژله روی کرم نمی چسبه.

                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)