وب نبض خونه منوب نبض خونه من، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

نبض خونه آشـــــــپزخونه ؛ من و دختــــــــــــــرم

یادگاری از دستپخت هایم برای یگانه دختر نازم

کشک بادمجان کاسه ای و رولت سیب زمینی

1396/9/18 13:19
561 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

دستور نونها یا کاسه های زیر کشک بادمجان را قبلا گذاشتم و اما دستور کرپ که رولت سیب زمینی درست کردم:


تخم مرغ: 3 عدد شير:40 گرم روغن مايع:40 گرم نمك:8/1 ق چ فلفل:مقداري آرد:60 گرم
طرز تهيه:تخم مرغ ها را در ظرفي شكسته شير،روغن ،نمك و فلفل را اضافه كرده.كمي با همزن بزنيد.آرد را كم كم اضافه كرده و با همزن بزنيد تا يكدست شود.تابه ي مستطيل شكل به ابعاد تقريبي 25 در 30 را روي حرارت قرار دهيد .بعد از اينكه كاملا گرم شد كف تابه را كمي چرب كنيد.مواد را در تابه ريخته بعد از 2 دقيقه كه يك طرف خمير پخته شد طرف ديگر را نيز برگردانيد تا اين سمت نيز پخته شود.خمير پخته را روي پارچه ي نم دار گذاشته و با پارچه رول كرده و كنار بگذاريد. (از كاغذ روغني هم ميتوانيد استفاده كنيد).

که داغ داغ با یه دستمال نمدار رول کردم داخل یخچال گذاشتم بعد چند ساعت باز کردم ابتدا مقداری سس مایونز سپس مخلوط سیب زمینی و سسو خیارشور ریز رنده شده را روی کرچ مالیدم دوباره رول کردم ابنبار بدونن دستمال ولی لای دستمال یا فریزر قرار بدید سپس داخل یخچال قرار دادم بعد از گذشت ساعتی برش زدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)