وب نبض خونه منوب نبض خونه من، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

نبض خونه آشـــــــپزخونه ؛ من و دختــــــــــــــرم

یادگاری از دستپخت هایم برای یگانه دختر نازم

نان همبرگر

1394/2/17 14:25
181 بازدید
اشتراک گذاری

              نام: DSC_0159.jpg نمایش: 10 اندازه: 87.7 کیلو بایت

از سایت سوران برداشتم خوب بود ولی نون همبرگر نبود یعنی نرم و لطیف بود ولی مثل نون همبرگر بافتش پوک نبود 
شایدم من جایی اشتباه کردم
نمک 1 ق چ
شکر 3 ق چ
کره اب شده 1/2 فنجان
تخم مرغ 1 عدد برای داخل خمیر +1 عدد زرده برای رومال 
مخمر 2 قچ
ارد 4 فنجان
شیر 1 و1/2 فنجان
طرز تهیه :
ابتدا شیر را بجوشانید بعد اجازه دهید دمایش متعادل شدهو شکر و مخمر را با هم مخلوط کرده وبه شیر بیافزایید مخلوط کرده و 10 دقیقه بگذارید جای گرم تا عمل بیاید. بعد کره ، نمک و 1 عدد تخم مرغ را جداگانه خوی مخلوط کنید و به مخمر بیافزایید ارد را 3 مرتبه الک کنیدو کم کم اضافه نمایید و ارام مخلوط کنید. 
خمیر را درون کاسه چرب شده ای قرار دهید و روی ان پارچه نمناک بکشید 15 دقیق استراحت دهید سپس نان ها را در طبقه وسط فر از قبل گرم شده به مدت 15 تا 30 دقیقه قرار دهید(فر من همیشه بیشتر زمان میبره)هر 10 دقیقه نانها را چک کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

اشپزخانه خانواده سبز
1 خرداد 94 16:01
به به عجب نونایی بسیار عالی شده شما رو با افتخار لینک کردم لطفا شما هم من رو با آدرس جدیدم لینک کنید http://nasrinr.mihanblog.com/
اشپزخانه خانواده سبز
23 خرداد 94 9:28
سلام با یه شیرینی خوشمزه اپم دوست عزیزم خوشحال میشم سر بزنی
اشپزخانه خانواده سبز
28 خرداد 94 20:34
منم با یه غذای خوشمزه اپم دوست گلم خوشحال میشم سربزنی