وب نبض خونه منوب نبض خونه من، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

نبض خونه آشـــــــپزخونه ؛ من و دختــــــــــــــرم

یادگاری از دستپخت هایم برای یگانه دختر نازم

شیرینی کشمشی 3

1393/10/6 14:25
318 بازدید
اشتراک گذاری

                  

شیرینی کشمشی خوشمزه عین قنادی ها از وبلاگ شیرینی پزی محمود برداشتم عالییییییییییییییی
البته من مواد شیرینی هارو همیشه نصف میکنم تا اگر دستور خوب بود بازم درست کنم . با نصف مواد 22 تا شیرینی درشت داد (اندازه قنادی ها)

ارد 300 گرم
پودر شکر 350 گرم
روغن جامد 200 گرم
روغن مایع 2 ق غ
تخم مرغ 3 تا
کشمشش 100 گرم
وانیل 1/2 ق چ
 روغن جامد و پودر شکر را با همزن زذه تا کاملا سفید شود تخم مرخ ها را دانه دانه افزوده هرکدام را مقداری زده سپس تخم مرغ بعدی.
سپس روغن مایع را افزوده و بعد کشمش و وانیل .در اخر ارد را افزوده هم میزنیم تا خمیر کشدار شود. سینی را چرب نموده خمیر را داخل قیف بدومن ماسوره ریخته و با فاصله در سینی میریزیم چون  اندازه شیرینی بزرگ میشه فاصله مناسب را میخواد یکبار درست کنید دستتون میاد .در فر 190  درجه سانتی گراد که از قبل گرم شده به مدت15 دقیقه . از 10 دقیقه به بعد به شیرینی ها سر بزنید چون دمای فرها با هم متقاوته زیرش نباید تغییر رنگ بده با خلال امتحان کنید که پخته.
نوش جان
            
            
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)